Search This Blog

Tuesday 3 December 2013

CoQ Health Plus Shaklee

CoQ Health Plus Shaklee

Tahukan anda "Serangan Sakit Jantung" merupakan pembunuh pertama selepas kanser.Peratus kematian di sebabkan serangan sakit jantung meningkat setahun demi setahun sehingga kerajaan mengambil tindakan penyedaran terhadap rakyat seperti kampen "Cintai Jantung Kita".
Shaklee telah menjalankan kajian bertahun tahun untuk menghasilkan formula dimana dapat membantu kita dari diserang penyakit ini.
Pengambilan makanan secara tidak teratur menjadi pencu penyakit ini hadir lebih dekat dan ketahuikah anda semakin abnyak makanan segera diluar (fast food) seperti Kfc,mcd,pizza etc merupakan pembekal utama kolestrol paling tinggi.
Ramainya pekerja yang bekerja 8 pagi ke 5 petang,tidak punya masa atau tidak cukup masa untuk beriadah atau exercise...tanggujawab sebagai ana,ibu,bapa menyebabkan kita hanya fikir kebahgian keluarga menjadi keutamaan dan kesihatan menjadi isu kebelakang.
CoQ Health Plus dari shaklee merupakan CoQ10 iaitu merupakan larutan lemak semulajadi yang terdapat didalam setiap sel badan kita,ia juga membantu anda yang telah ada penyakit jantung atau mencegah dari penyakit jantung.Ia membantu jantung anda berfungsi dengan lebih baik.Disini ingin saya kongsikan bersama kandungan yang terdapat di dalam CoQ Health Plus.

1) Bertanggungjawab menghasilkan tenaga di dalam setiap sel.
2) Merupakan antioksida semulajadi.
3) CoQ10 membantu menguatkan otot jantung
4) CoQ10 membantu mencegah pegoksidaan kolestrol jahat
5) CoQ10 berfungsi memastikan saluran darah fleksibel untuk tekanan darah yang sihat
6) CoQ10 membantu membaiki peredaran darah
7) CoQ10 membekal oksigen dan nutrisi untuk menghasilkan sel baru yang lebih muda

Ketika usia semakan meningkat naik,segala sel di dalam badan kita juga meningkat usianya sehingga terdapat sel yang tua dan tidak berfungsi dengan lebih baik,penghasil produk shaklee CoQ Health Plus membantu anda dalam mecari altenati bagi mengelak ada berisko untuk emndapat penyakit jantung.

Kecantikkan bersama CoQ Health Plus

Ini kerana kandungan oksida yang terdapat didalam CoQ H ealth Plus membantu anda kelihatan lebih cantik dan berkeyakinan,

Ini kerana CoQ Health Plus mengadungi CoQ10,Vitamen E dan Green Tea dan CoQ Health Plus dari shaklee berbeza ini kerana ianya mempunyai extrak yis semulajadi sama seperti yang di hasilkan oleh badan dan juga memiliki sistem penyerapan yang dipatenkan.

No comments:

Post a Comment