Search This Blog

Friday 27 December 2013

Herbal Blend Multipurpose Cream

Herbal Blend Multipurpose Cream

Sejak saya mula berkenalan dengan Herbal Blend ni, jatuh cinta terus dengannya… Magic cream jolokannya..
Saya sendiri telah menggunakan nya. saya pernah mengalami ruam panas yang teruk, gatal sampaikan saya menggaru-garu sampai berbelak.
Dalam keadaan percaya tak percaya tu saya cuba sapukan herbal Blend Multipurpose Cream ni ke badan saya. Hasilnya, Kulit jadi licin, walaupun sebelumnya ada macam calar-balar luka sikit akibat digaru. Sayangnya saya tak ada pula gambarnya..
Sejak tu memang Herbal Blend sentiasa ada di rumah.


Inilah rupanya dalam tiub 4 oz yang tahan lama.
Diperbuat dari bahan-bahan semulajadi seperti horse chestnut, bunga yarrow, daun sage dan rosemary… dan diuji secara klinikal tau.
Antara kegunaan Herbal Blend Multipurpose Cream ni adalah:
Melembutkan kulit kasar dan tumit pecah
Menyelesaikan masalah kulit gatal
Menghilangkan parut, termasuk campak dan chiken pox
Menghilangkan ruam pada bayi
Memberi kelegaan semasa ketidakselesaan akibat demam
Sebagai losyen untuk kegunaan harian






No comments:

Post a Comment